Başarılı Dijital Projeler Üretmek İçin

Dijital dünyanın vaat ettiği geniş potansiyeli, maksimum verimlilikle değerlendirmek ve marka değerini her geçen gün biraz daha arttırmak için projelerin gelişim aşamasından itibaren bazı kritik hususlara bilhassa dikkat edilmeli. İlk aşamada yani projenin planlanmasında yapılan hatalar sonraki uygulama sürecinde sürekli tekrar eden, motivasyon ve daha kötüsü kârlılık seviyesini düşüren sorunlar olarak bir kördüğüme dönüşebiliyor. Bu gibi problemlerle hiç karşılaşmamak için projeyi geliştirirken hiçbir detayın atlanmaması ve iş yönetimine de gereken profesyonel bakış açısıyla yaklaşılması şarttır. Disiplinli bir biçimde, hedeften kopmadan ve gerçek anlamda uzmanlaşmış ekiplerle çalışılmaması durumunda girişimcinin fikri ne kadar değerli olursa olsun sonuç alınması imkânsız olacaktır.

Girişimcilerin dikkat etmesi gereken en önemli konu; fikri hayata geçirirken yapılan hataların tüm projenin başarısına mal olmaması için işinde uzmanlaşmış, sektörde deneyimi bulunan ekiplerle çalışmasıdır. Projenin hayata geçirilmesi sürecinde disiplinli çalışmak gerekmesine karşın tüm bu çalışmaların, yaratıcı fikirler üzerinde yapılması ve sonuç alınamayacak yararsız işlerle zaman kaybetmeden yapılması gerekir. Boş umutları gerçekleştirmek için tüm ekibin emeğini ve zamanını, dolayısıyla girişimcinin parasını boşa harcamaması için uygulamaya geçildiğinde gerçekçi hedefler belirlediğinizden emin olmalısınız. Projenin başlangıç aşamasında önceliklerini belirlemeniz ve çalışmalarınızın yoğunluğunu da bu öncelikler doğrultusunda gerçekleştirmeniz çok daha hızlı ilerlemenize yardımcı olacaktır. Aksi halde süreli motivasyon kaybı yaşanması ve tüm uğraşa rağmen istenen hedeflere ulaşılamamanın verdiği moral düşüklüğü, tüm projenin çöpe gitmesiyle sonuçlanabilir.

Girişimcilerin e-ticaret dünyasına adım atar atmaz yenilikler hakkında araştırma yapması ve başta alınan kararların dışına çıkarak, kendine sürekli yeni hedefler belirlemesi de sıkça düşülen bir hatadır. Zira bu şekilde sürekli hedeflerin değiştirilmesi, baştaki hedeflerin değişmesinden ötürü uygulamaya yönelik tüm planların da yeniden kurgulanmasının gerektirir. Başta yapılan planların uygulanmasıyla ulaşılmak istenen hedefler bambaşka olduğundan, bu hatalı planlamalarla sürekli değişen hedeflere ulaşmak da mümkün olmayacaktır. Gelişim sürecinin ayakları yere basan veriler doğrultusunda, rasyonel bir biçimde tespiti için haftalık ve aylık raporlamaları da atlamayın. Limon E-Ticaret size bu konuda kurumsal düzeyde çözüm ortalığı sunmakta, kararlı adımlarla hedeflerinize varmanız için yaratıcı ve sonuç odaklı hizmetler geliştirmektedir.

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir